CAPALTARD, a la terrassa de la Biblio

Després de l’èxit de la primera edició, la Biblioteca Pilarin Bayés us proposa una nova edició de CAPALTARD, a la terrassa de la Biblio.

El segon cicle d’activitats culturals per gaudir dels vespres d’estiu a la terrassa de la biblioteca tindrà lloc de l’1 a l’11 de juliol, de dilluns a dijous, a les 2/4 de 9 el vespre, mitja hora més tard que l’any passat i un cop finalitzat l’horari de biblioteca, amb una durada d’entre 45 i 60 minuts.

L’espai escènic protagonista tornarà a ser la terrassa, situada a la planta 2 de l’edifici, un espai íntim i recollit per a gaudir dels vespres d’estiu amb vistes al riu i al centre històric de la ciutat. Una forma per continuar descobrint el potencial de tot l’equipament ubicant activitats a espais menys habituals com la terrassa o el vestíbul.

Totes les activitats son gratuïtes però amb aforament limitat a 50 persones*.

Per reservar, cal inscriure’s a la Biblioteca a partir del 17 de juny: 93 883 33 25 o b.vic.pb@diba.cat.

*Les reserves es mantindran fins 5 minuts abans de l’inici de la sessió. En cas d’arribar tard, se cedirà la cadira a les persones que vinguin sense reserva.

**En cas de pluja, les activitats es faran a la sala d’actes U d’Octubre.

Podeu consultar totes les activitats a:

CAPALTARD a la terrassa de la Biblio, programa d’activitats:

• Dimarts 2 de juliol: V.I.C.U.S., concert a càrrec del grup VICUS amb les últimes cançons enregistrades al LAB Ausa.
  • Dimecres 3 de juliol: concert amb els ambaixadors de la música amaziga Inumazigh.
  • Dilluns 8 de juliol: Projecte Astrolabi, concert en format duo amb Guillem Plana i Eloi Escudé.
  • Dimarts 9 de juliol: La Faula cap al tard, narració oral a càrrec de l’Associació catalana de professionals de la narració oral.
  • Dijous 11 de juliol: Espectacle de titelles: Bestiolari casolà a càrrec de Micro Troupe. Per a públic familiar al jardí de la Biblioteca.
  • Dijous 11 de juliol: Jordi Gas en concert al piano de la Biblioteca.

ETIQUETES: Associació catalana de professionals de la narració oral., CAPALTARD a la terrassa de la Biblio, Contes infantils, Contes per adults, Eduard Casas, Eloi Escudé, ESBOteatre, Espectacle teatral, Guillem Plana, Inumazigh, Jordi Gas, La Baldirona i els altres “amors” de l’Àngel (Guimerà), La Faula cap al tard, Muntsa Verdaguer, Projecte Astrolabi, Recital poètic, Sara Carline, Tales from Faraway Lands, V.I.C.U.S., Vicus