Videojocs del mes d’agost

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant aquest mes d’agost a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Les sessions de joc (30 minuts) es poden reservar el mateix dia presencialment a partir de les 15:00 h. presentant el carnet de la Biblioteca.

• DILLUNS: Machinarium

Machinarium és un guardonat joc de trencaclosques i aventura, en el que hauràs d’ajudar a Josef el robot a salvar a la seva nòvia Berta, segrestada per la Germandat del Barret Negre!

• DIMARTS: Gris

Una experiència increïble sobre el dol i la pèrdua. Gris és submergir-se en una aquarel·la, un joc sense paraules.

• DIMECRES: Never alone

Basat en un conte tradicional dels iñupiaq d’Alaska. Una aventura per la supervivència d’un poble de l’Àrtic.

• DIJOUS: Abzú

Neda entre algues, peixos, tortugues i manta-ratlles i deixa’t emportar, lentament, per aquest preciós món aquàtic.

• DIVENDRES: Gibbon: beyond the trees

Balanceja’t de branca en branca a gran velocitat, fent piruetes espectaculars i sent l’emoció de viure a la selva salvatge.

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

• Hidden Folks (+ 6 anys)

Una col·lecció de paisatges dibuixats a mà on has d’observar amb detall el que està passant i trobar tots els objectes perduts.

• Chuchel (+7 anys)

Les aventures de Chuchel tot intentant rescatar la deliciosa cirera que li han robat. Però no serà tan fàcil com ella creia!

• Windosill (+8 anys)

Benvinguts al món estrany de Windosill. Un joc surrealista de trencaclosques on res no és el que sembla.

ETIQUETES: Abzú, Chuchel, Gibbon: beyond the trees, Gris, Hidden Folks, Machinarium, Never Alone, Videojocs, Windosill