Vic acull el XI Congrés Nacional de Biblioteques Mòbils

La ciutat de Vic i la Biblioteca Pilarin Bayés acolliran el XI Congrés Nacional de Biblioteques Mòbils els dies 18, 19 i 20 d’octubre.

Amb el lema “Bibliobusos, per no deixar ningú enrere” la capital de l’Osona acollirà aquest congrés bianual organitzat per la Diputació de Barcelona i l’Associació de Professionals de Biblioteques Mòbils (ACLEBIM), i vol reivindicar el paper que juguen els bibliobusos a l’hora de garantir l’accés a la informació i a la cultura a tots els ciutadans del seu territori.

També està previst el desplaçament de 10 bibliobusos d’arreu de l’Estat.

Més info:

ETIQUETES: ACLEBIM, Associació de Professionals de Biblioteques Mòbils, Biblioteca Pilarin Bayés de Vic, Servei de biblioteques de la Diputació de Barcelona, Vic acull el XI Congrés Nacional de Biblioteques Mòbils, XI Congrés Nacional de Biblioteques Mòbils