9 juliol | 20:30

Narracions per adults: La Faula Cap al Tard

En el marc del cicle d’activitats culturals CAPALTARD a la terrassa de la biblio, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us proposa la sessió de narracions per adults:

La Faula Cap al Tard a càrrec de La Faula. Associació catalana de professionals de la narració oral

«Els narradors i narradores de La Faula, l’Associació Catalana de professionals de la narració oral, ens faran gaudir d’aquesta vesprada a la terrassa de la biblioteca amb un tastet de diverses històries, contes i rondalles a càrrec de Sherezade Bardají, Ferran Martin, Susagna Navó, Clara Gavaldà i Mon Mas.»

Sherezade Bardají:

“Abans que m’ho pregunteu… sí, Sherezade és el meu veritable nom. Sempre em va agradar moure’m: a la panxa de la meva mare, a la universitat o a l’escola de teatre. Ara em moc entre relats, titelles i llibres: em trobareu a teatres, escoles, festivals i biblioteques. I entre moviment i moviment, sempre trobo el moment per ser la narradora de la meva pròpia història.”

Ferran Martin:

“Sóc narrador des del 1995. He narrat en indrets de tota mena per tot Catalunya, Estat Espanyol, Andorra, Catalunya Nord i Centre Amèrica. El material del meu repertori procedeix majoritàriament de la tradició oral d’arreu del món. L’ús de la paraula i el cos és allò que caracteritza el meu estil narratiu. També incorporo alguns instruments musicals i altres objectes sonors en les meves històries.”

Susagna Navó:

“De sempre m’ha agradat perdre’m entre llibres, conèixer i explicar històries i des del 2002 ho faig professionalment a biblioteques, escoles, places i altres espais. Fa temps que penso que potser són els contes els que et troben a tu i no tu als contes. Proper i dinàmic amb un repertori variat amb més contes d’autor que populars.”

Clara Gavaldà:

“Actriu, narradora oral i directora. Dedicada al teatre professional des dels 21 anys i a la narració oral des dels 22. Creant Hores del conte i espectacles familiars amb les companyies de teatre: Gog i Magog, Nets i Polits, deParranda i La Companyia Sgratta, de la qual és membre activa i directora. Co-directora teatral de la Fira dels Matiners.”

Mon Mas:

“Trapezista de la paraula, a l’esquena porto una motxilla plena de contes curts i llargs, fets a mà, ben cuinats per explicar a cau d’orella, dins al llit, a l’hospital, per festa major, a la biblioteca o al terrat. La paraula m’ha atrapat i amb ella m’escapo del soroll i la pressa per quedar-me bocabadada somiant truites. Paraules, objectes, sons, gest i un polsim de clown…. sacseja i escolta!”

Activitat gratuïta. Places limitades.

Inscripcions: 93.883.33.25 – b.vic.pb@diba.cat

Dia: Dimarts, 9 de juliol de 2024

Lloc: Terrassa (2a planta). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic

En cas de pluja, els esdeveniments es traslladaran a la Sala d’actes U d’Octubre.

Les reserves es mantindran fins 5 minuts abans de l’inici de la sessió. En cas d’arribar tard, se cedirà la cadira a les persones que vinguin sense reserva.