Videojocs del mes de setembre

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant aquest mes de setembre a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Les sessions de joc (30 minuts) es poden reservar el mateix dia presencialment a partir de les 15:00 h. presentant el carnet de la Biblioteca.

• DILLUNS: Reigns: Kings & queens

Reigns és un irònic i divertit joc, situat en una cort medieval fictícia que reflexiona des de l’humor sobre el poder, la coherència i la voluntat individual.

• DIMARTS: Galaga

El joc retro arcade ha tornat. La galàxia et necessita: l’has de salvar d’una invasió alienígena.

• DIMECRES: Human fall flat

Un joc de plataformes ambientat en paisatges flotants i onírics. Cada nivell té diverses rutes amb puzles d’exploració i enginy.

• DIJOUS: Heave ho

Quatre boles amb braços necessiten cooperar per arribar a la meta. Un divertidíssim i esbojarrat joc per a jugar amb amics.

• DIVENDRES: Cake bash

La rebosteria ha cobrat vida. Comença la batalla! Aconsegueix recompenses per la teva rapidesa, agilitat i astúcia..

• DISSABTE: Cake Bash / Human fall flat (A partir del 14 de setembre de 2024)

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

• Fishy 3D (+ 6 anys)

Lavabo avall, un peix cau a un riu contaminat. Podrà escapar d’aquest micromón contaminat?

• Vectronom (+8 anys)

Escolta la música, estigues atent i deixa que el seu ritme et marqui el camí. Així aconseguiràs arribar a la meta.

• Tengami (+9 anys)

Tengami és un joc ambientat dins d’un llibre japonès. Mou els fulls i les pestanyes d’aquest món de paper per descobrir els seus secrets.

ETIQUETES: Cake Bash, Fishy 3D, Galaga, Heave Ho, Human fall flats, Reigns Kings & Queens, Tengami, Vectronom, Videojocs