1a edició de la Biblioteca Humana de Vic

Amb motiu del segon aniversari de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convidem a participar a la 1a edició de la Biblioteca Humana de Vic el dissabte 5 d’octubre de 2024.

Es tracta d’una iniciativa sorgida l’any 2000 a Copenhague i que, ara per ara, és present a més de 80 països de 6 continents amb l’objectiu de millorar la tolerància i la comprensió entre persones. Per aquest motiu, el lema d’aquesta iniciativa és “Unjudge someone” (desjutja a algú).

El funcionament de la Biblioteca Humana és senzill: una conversa personal i honesta entre un llibre (persona que ha superat adversitats o sofert algun tipus de discriminació o desavantatge i que vol compartir la seva història de vida per generar coneixement i reflexió) i un grup reduït de lectors (persones que escolten les històries amb respecte i diàleg) i que volen descobrir què hi ha més enllà d’una etiqueta que la societat ha penjat a algunes persones per alguna circumstància de vida (malaltia, aspecte, sexualitat, procedència, religió, etc.).

Núvol etiquetes Biblioteca Humana

A Vic, la primera edició de la Biblioteca Humana tindrà lloc el dissabte 5 d’octubre al matí, coincidint amb el segon aniversari de la Biblioteca Pilarin Bayés.

La Biblioteca Humana de Vic és i serà possible gràcies a la col·laboració de les diverses àrees de l’Ajuntament de Vic i la implicació d’entitats i associacions socials, esportives, culturals, de salut… de la ciutat i de la comarca d’Osona.

Activitat gratuïta. Places limitades.

Inscripcions: A partir del 23 de setembre de 2024.

Amb motiu de la 1a edició de la Biblioteca Humana de Vic, el dissabte 5 d’octubre el servei de Biblioteca estarà tancat durant el matí. A la tarda la Biblioteca estarà oberta normalment i amb l’horari habitual de dissabte (de 16:00 h. a 19:00 h.)

Per saber-ne més:

ETIQUETES: 1a edició de la Biblioteca Humana de Vic, Biblioteca Humana de Vic, Biblioteca Pilarin Bayés de Vic