Videojocs del mes d’octubre

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant aquest mes d’octubre a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Les sessions de joc (30 minuts) es poden reservar el mateix dia presencialment a partir de les 15:00 h. presentant el carnet de la Biblioteca.

• DILLUNS: Shady part of me

En aquest joc ets una nena petita que, junt amb la seva ombra, hauràs de superar dificultats emocionals a través d’entorns onírics surrealistes amb una commovedora narrativa plena de girs i sorpreses. Aprèn a cooperar i evolucionar per avançar plegades en aquesta poètica aventura.

• DIMARTS: Thumper

Un joc de ritme i velocitat vertiginosa, on has de coordinar la criatura metàl·lica amb els elements i la música de cada escenari.

• DIMECRES: Art of rally

Fer una cosa perillosa amb estil és art! Art of rally et permet experimentar l’època daurada del món dels ral·lis. Competeix per tot el món en unes etapes plenes de color des d’una vista aèria espectacular. Dominaràs l’art dels ral·lis?

• DIJOUS: Push me, pull you

Un esport en què els equips han de mantenir la pilota al seu camp,però cada jugador és un xurro de carn gegant amb dos caps!

• DIVENDRES: Nintendo switch Sports

Prepara’t per divertir-te amb els amics jugant a bàdminton, bitlles, voleibol, tennis, futbol…

• DISSABTE: Nintendo switch Sports

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

• Pupper Park (+7 anys)

En aquest parc els gossos són els protagonistes. Posa’t a la pell d’un gos, corre, explora, espanta les granotes i juga a futbol!

• Toasterball (+7 anys)

Joc d’esports on les torradores són atletes, volen torrades per tot arreu i la dinàmica de joc canvia cada cop que anotes.

• Wattam (+8 anys)

Alguna cosa ha passat i totes les coses han desaparegut del món… Pots ajudar-los a anar recuperant la normalitat un altre cop?

ETIQUETES: Art of rally, Nintendo Switch Sports, Pupper park, Push me pull you, Shady part of me, Thumper, Toasterball, Videojocs, Wattam