21 octubre | 15:30

Club de lectura fàcil: Frankenstein o el modern Prometeu

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic i la Fundació Sant Tomàs us proposa un club de lectura fàcil, destinat a persones amb dificultats de visió, diversitat funcional o dificultats diverses per a la lectura. Està obert a tothom.

Es llegirà i comentarà el llibre:

Frankenstein o el modern Prometeu de Mary W. Shelley; adaptació de David Monserrat.

«Frankenstein, un jove savi que es dedica a fer experiments científics amb tècniques poc convencionals, dóna vida a un ésser creat a partir de diversos membres que recupera de cadàvers. De la seva creació en surt un monstre d’aspecte grotesc i repulsiu, de proporcions increïblement desmesurades, que acaba sent temut i odiat per tothom, cosa que fa que es converteixi en un ésser solitari i amargat. El monstre, per venjança, mata el germà i la futura esposa del seu creador. A partir d’aquell moment comença una incansable persecució mútua per tal de donar-se mort.»

(Sinopsi del llibre)

A càrrec de Susana Moreno.

5 sessions, els dilluns a la tarda. Les trobades es faran els dies: 14 i 21 d’octubre, 4 i 18 de novembre i 2 de desembre.

Activitat gratuïta. Places limitades.

Cal inscripció prèvia.

Més info:

La trobada del Club de lectura fàcil es farà:

Dia: Dilluns, 21 d’octubre de 2024

Lloc: Sala 2 (planta 1). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic