21 novembre | 18:00

Club de lectura monogràfic: L’Atles furtiu d’Alfred Bosch

L’associació Amics dels Museus d’Osona i la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us proposa un club de lectura monogràfic amb motiu de la conferència Les Cartes nàutiques portolanes a càrrec de la geògrafa Carme Montaner que es farà a la Sala d’actes U d’Octubre el divendres 8 de novembre de 2024.

Comentarem el llibre:

L’atles furtiu d’Alfred Bosch. Premi Sant Jordi de Novel·la, 1997

«Grans amors i grans odis. Persecucions, pestes i injustícies; però també fortes fidelitats i passions exòtiques. Aquesta és la vida de Jafudà Cresques, un cartògraf mallorquí de l’edat mitjana. Una història d’intriga al voltant dels seus mapes fa de fil conductor, i ens transporta, entre enigmes i entrebancs, pels paisatges i els personatges de la seva època.»

(Sinopsi del llibre)

A càrrec de Carme Rubio. Amb la presència de l’autor del llibre Alfred Bosch.

Activitat gratuïta. Places limitades.

Cal inscripció prèvia:

Tel. 93.883.33.25Formulari

Més info:

• Club de lectura de Porto Cristo. “L’Atles furtiua la web Cent x cent (06/05/2024)

La trobada d’aquest Club de lectura monogràfic entorn el llibre L’Atles furtiu es farà:

Dia: Dijous, 21 de novembre de 2024

Lloc: Espai Lab Ausa (planta -1). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Subscriu-te al newsletter