9 novembre | 12:00

Presentació de llibre: El Kàrting a Catalunya d’Ivan Noguera Plans

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre:

El Kàrting a Catalunya. La història Vol.1 (1959-1974) d’Ivan Noguera Plans.

«El llibre segueix una línia cronològica i utilitza com eix vertebrador el context històric i l’evolució que aquesta disciplina del motor va tenir al llarg dels seus primers anys d’existència.
Aquest volum n’explica en detall l’etapa inicial a Catalunya (1959 al 1974). Primerament, se centra en els orígens dels karts, citant-ne les arrels americanes, fent una menció de les fórmules automobilístiques precedents i narrant l’arribada d’aquesta modalitat a Europa i a Catalunya. En segon terme, descriu exhaustivament les primeres aparicions de karts catalans i tot seguit inicia un recorregut que ens transporta al llarg de més d’una dècada. Un viatge que permet veure el desenvolupament tècnic i  l’evolució organitzativa de les curses i campionats disputats a Catalunya. Tanmateix,  el seu abast no queda aquí, ja que també ajuda a descobrir les pistes de kàrting que van ser decisives per contribuir a la pràctica i promoció d’aquest esport.»

Sinopsi del llibre

Presentació a càrrec de l’autor Ivan Noguera Plans, enginyer industrial, product manager i practicant amateur del kàrting.

Activitat gratuïta.

Més info: