5 octubre | 11:00 - 14:00

1a edició de la Biblioteca humana de Vic

Amb motiu del segon aniversari de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convidem a participar a la 1a edició de la Biblioteca humana de Vic.

Es tracta d’una iniciativa sorgida l’any 2000 a Copenhague i que ja és present a més de 80 països de 6 continents i amb el lema “Unjudge someone” (desjutja a algú) té per objectiu millorar la tolerància i la comprensió entre persones.

Per aconseguir-ho s’organitzen converses entre llibres (persones que expliquen la seva història de vida relacionada amb la superació d’adversitats, discriminacions o desavantatges) i un grup reduït de lectors (persones que escolten les històries amb respecte i diàleg) per descobrir què hi ha més enllà de les etiquetes que sovint es pengen a persones per alguna circumstància de vida (malaltia, aspecte, sexualitat, procedència, religió, etc.).

Núvol etiquetes Biblioteca Humana

La 1a edició de la Biblioteca humana de Vic es farà el dissabte 5 d’octubre durant tot el matí. Per aquest motiu el servei de Biblioteca romandrà tancat. A la tarda, es reprendrà l’activitat habitual amb l’horari de dissabte (de 16:00 h. a 19:00 h.).

Activitat gratuïta. Places limitades.

Inscripcions: A partir del 23 de setembre de 2024.

Per saber-ne més: Biblioteca humana de Vic

Dia: Dissabte, 5 d’octubre de 2024.

Hora: D’11:00 h. a 14:00 h.

Lloc: Biblioteca Pilarin Bayés de Vic