8 octubre | 18:00 - 19:00

Bob Dylan. Blood on the tracks

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a l’audició comentada:

Bob Dylan. Blood on the tracks a càrrec de Joana Serrat.

Aquesta audició comentada s’emmarca en el cicle Música a fons que enguany dediquem a la Música moderna: protagonistes i moments clau del s. XX.

Blood On The Tracks es considera l’última gran obra mestra de Bob Dylan. Presenta un artista despullat, adolorit i decebut amb l’amor. Publicat l’any 1975, és el quinzè treball del músic i conté  deu cançons amb un marcat caràcter literari i inspirades per una ruptura sentimental amb la seva parella.

Joana Serrat (Vic, 1983 – ) és música, compositora i cantautora d’estil folk d’arrel americana amb tocs de pop. El seu estil intimista i evocador és de clares influències nord-americanes i canadenques. El 2024 ha publicat el seu últim disc, el cinquè de la seva carrera, Big wave.

Activitat gratuïta. Places limitades.

Cal inscripció prèvia:

Tel. 93.883.33.25 o formulari

Més info:

Dia: Dimarts, 8 d’octubre de 2024

Lloc: Espai Lab Ausa (Planta -1). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Subscriu-te al newsletter