23 octubre | 18:00

Club de lectura d’autors japonesos: Kokoro de Natsume Sōseki

A la trobada del Club de lectura d’autors japoneses del mes d’octubre comentarem el llibre:

Kokoro de Natsume Sōseki

« Kokoro (“cor”, en japonès) narra la història d’una amistat subtil i commovedora entre dos personatges sense nom, un jove i un enigmàtic ancià al que coneixem com a “Sensei”. Martiritzat per tràgics secrets que han projectat una llarga ombra sobre la seva vida, Sensei s’obre lentament al seu jove deixeble, confessant indiscrecions dels seus dies d’estudiant que li han deixat un rastre de culpa i que revelen, en l’abisme aparentment insalvable de la seva angoixa moral i la seva lluita per entendre els misteris de l’amor i el destí, un profund canvi cultural d’una generació a la següent que va caracteritzar el Japó de principis del segle XX.»

(Sinopsi del llibre)

A càrrec de Tina Bassas.

Per assistir al club cal inscripció prèvia.

Per saber-ne més:

La trobada del Club de lectura d’autors japonesos es farà:

Dia: Dimecres, 23 d’octubre de 2024

Lloc: Espai Lab Ausa (Planta -1). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic