15 octubre | 18:30

Club de lectura de Novel·la Històrica: L’últim hivern de Ramon Llull de Francesc Puigpelat

A la trobada del Club de lectura de Novel·la Històrica del mes d’octubre comentarem el llibre:

L’últim hivern de Ramon Llull de Francesc Puigpelat

«”He vingut a Tunis per morir-hi”, va dir Ramon Llull al port de la ciutat. Era una tarda de finals del 1315, tèbia i serena, inundada de llum lívida. Ramon Llull, també conegut amb el nom de Ramon lo Foll o Doctor Il·luminat, desembarcava a Tunis. Era el seu darrer viatge. Abans, però, l’ancià de 83 anys mira enrere i fa un retorn al passat en què reviu antics amors, recorda fills perduts, pateix la dolçor de la melangia, escriu poesies, insinua misteris, revela enigmes i s’arrisca com un aventurer. L’últim hivern de Ramon Llull és, a més d’una sòlida novel·la històrica, un relat intrigant que reconstrueix una vida alhora agitada i serena: els tempestuosos clarobscurs d’un personatge fonamental en la cultura catalana i europea.»

(Sinopsi del llibre)

Club de lectura a càrrec de Jordi Sunyer.

Per assistir al club cal inscripció prèvia.

La trobada del Club de lectura de novel·la històrica es farà:

Dia: Dimarts, 15 d’octubre de 2024

Lloc: Sala d’actes U d’octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic