18 juliol | 17:00 - 18:00

Club de lectura Festival Nits de Cinema Oriental: La remor de les onades de Yukio Mishima

Amb motiu del Festival Nits de Cinema Oriental, que enguany arriba a la seva 21ena edició, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us proposa un club de lectura monogràfic del llibre:

La remor de les onades (1954) de Yukio Mishima.

«A Utajima, una petita illa japonesa de pescadors apartada de la civilització, en Shinji, un pescador de 18 anys, de família molt humil, s’enamora de la Hatsue, la filla del vell i ric Teru, que acaba de tornar al poble. Un amor que sembla impossible en aquest món primitiu en què sobreviu una comunitat de pescadors. Una sensibilitat extraordinària, i la remor de les onades, sempre present, com a música de fons d’aquesta preciosa història d’amor.»

(Sinopsi del llibre)

Club de lectura a càrrec de Tina Bassas.

En col·laboració amb el Festival Nits de Cinema Oriental.

Places limitades. Per assistir al club cal inscripció prèvia:

Tel.: 93.883.33.25 – c.e.: b.vic.pb@diba.cat

Per saber-ne més:

• La remor de les onades a la Biblioteca virtual (recomanació de la Biblioteca Ernest Lluch de Vilassar de Mar).

La trobada del Club de lectura es farà:

Dia: Dijous, 18 de juliol de 2024

Lloc: L‘Atlàntida Centre d’Arts Escèniques d’Osona a Vic