26 setembre | 19:00

Exposició: Parlar és a les teves mans

Parlar és a les teves mans és un exposició que s’endinsa en la comunicació visogestual de les persones sordes i sordcegues, i en la seva cultura. Ofereix un recorregut amb informació textual i gràfica, acompanyat de recursos audiovisuals i interactius, per fomentar el coneixement de la llengua de signes catalana (LSC).

Presentació de l’exposició “Parlar és a les teves mans”

L’exposició es presentarà el dijous 26 de setembre i anirà a càrrec de David Puigsasllosas, president de l’Agrupació de sords de Vic i Comarca, i de Marta Bosch, tècnica de LSC de l’Àrea de Foment de l’Occità i de la Llengua de Signes Catalana (Departament de Política Lingüística).

L’exposició es podrà veure a la biblioteca del 23.09.2024 al 02.12.2024, entre el vestíbul i la segona planta.

La presentació de l’exposició es farà:

Dia: Dijous, 26 de setembre de 2024

Lloc: Sala d’actes U d’octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic