28 octubre | 19:00

Xerrada: Com afecten les pantalles al desenvolupament cognitiu dels infants i adolescents? a càrrec de David Bueno

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la xerrada:

Una conferència que gira entorn del desenvolupament del cervell dels adolescents, especialment en relació amb l’ús de les noves tecnologies (pantalles). Coneixerem els efectes biològics i cognitius que pot provocar l’ús de les pantalles en edat prematura.

Xerrada dirigida a tots els membres de famílies amb adolescents d’entre 10 i 18 anys.

A càrrec de David Bueno, doctor en biologia i professor i investigador de la secció de Genètica Biomèdica, Evolutiva i del Desenvolupament de la Universitat de Barcelona. La seva trajectòria ha estat centrada en la genètica del desenvolupament i la neurociència, i la relació amb el comportament humà, especialment durant els processos d’aprenentatge al llarg de totes les fases de creixement. És autor, d’entre altres, del llibre El cervell de l’adolescent.

La xerrada Com afecten les pantalles al desenvolupament cognitiu dels infants i adolescents? es farà:

Dia: Dilluns, 28 d’octubre de 2024

Hora: 19:00 h.